آخرین اخبار
کد مطلب: 125112
جهت خدمت رساني به مناطق محروم
ديدار سفيران آستان قدس رضوي با سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان
تاریخ انتشار : 1396/05/03 08:46:06
نمایش : 1729
معاون فرهنگي آستان قدس رضوي گفت: مردم ما مردماني هستند که خدمت رساني به آنها لياقت مي خواهد و ما بايد همه چيز خود را وام دار وجود اين مردم بدانيم مردمي که در تمامي صحنه ها نشان داده اند که ولايت پذير و در صحنه مي باشند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، رضا طاهري معاون فرهنگي آستان قدس رضوي در ديدار با سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان گفت: وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در کشور ما هميشه مايه خير و برکت و مباهات بوده و است و اين لطفي است که ايشان به ما داشته اند که بتوانيم به برکت وجود ايشان در مناطق محروم حضور پيدا کنيم و سلام آقا را به محرومان و مستضعفان برسانيم.
وي گفت: مردم ما مردماني هستند که خدمت رساني به آنها لياقت مي خواهد و ما بايد همه چيز خود را وام دار وجود اين مردم بدانيم  مردمي که در تمامي صحنه ها نشان داده اند که ولايت پذير و در صحنه هستند.
وي در ادامه گفت: آمادگي لازم جهت خدمت رساني به مناطق محروم بخش هاي شهرستان لردگان وجود دارد؛ از جمله خدماتي که ارائه خواهد شد حضور اکيپ بهداشتي و درماني 40 نفر شامل متخصصين (کودکان، داخلي، دندان پزشکي، ارتوپد و ... )، کارهاي عمراني(ساخت و ساز خانه هاي در حال تخريب، آبرساني، برق رساني و ...) کارهاي فرهنگي، تهيه البسه و اقلام مورد نياز دانش آموزان از جمله کار هايي است که سفيران آستان قدس رضوي در مناطق محرم انجام مي دهند .

طاهري بيان داشت: انجام گرفتن اين کارها نياز به هماهنگي در سطح شهرستان دارد و به محضي که هماهنگي ها انجام گردد ما در اين شهرستان حضور پيدا خواهيم کرد.
برهان حسين پور سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان ضمن تشکر و قدرداني از حضور سفيران آستان قدس رضوي در شهرستان گفت: شهرستان لردگان داراي مناطق محروم بسياري است و نياز است که اين مناطق بيشتر ديده شوند و خدمات رساني به آنها در اولويت قرار بگيرد.
وي در ادامه گفت: رسيدگي به وضعيت بهداشتي، درماني و نيازهاي اوليه در مناطق محروم شهرستان لردگان امري ضروري مي باشد که لازم است سريعاً تامين گردد و با توجه به اينکه دانش آموزان اين مناطق امکانات لازم جهت رفتن به مدرسه را ندارند مي طلبد امکاناتي براي اين دانش اموز تهيه و در اختيار آنها قرار بگيرد.
وي در پايان بار ديگر ضمن قدرداني و تشکر گفت: وجود و حضور شما قطعاً در شهرستان مايه خير و برکت است و چشم و اميد نيازمندان به حضور شما است که اميد است با تلاش و جديتي که شما داريد و با برنامه ريزي هاي که انجام مي گردد بتوان کمک شاياني به مردم مناطق محروم اين شهرستان کرد.
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس